fenalik geciriyorum
bayaa bildigimiz gobek yaptim ve genisliyorum !
hayir hava atmiyorum atmicamda soz yeminle
tam tamina 57,8 kilo oldum :s
dalga gecmiyorum
dis bilemeyin la tssak geciyo kaltak da demeyin gayet ciddiyim
yani soyle anlatiim hayatim boyunca essekler gibi okuzler gibi yemek yedim ve hic genislemedim genlesmedim aynaya bakinca hhhii gobek lan bu bildigin demedim
rahatligini yasiodum genlerimin
ama simdi sctik!
yardim edin :(
tamam alkol bira cips vs gobegi de var ama genisliorum kademe kademe lan :s
hayir g.t & meme olayi iyi ama su bel ve gobek kismina care bulamiorum
isin kotusu alt baldirlar incecik sopadan hallice, ust baldirlar tas gibi anlamadim ne skimsonik bisi oldum ya
iseyip iseyip tartiya kosuorum lan su odem falan olmasin diye gr.oynuo anca ya :(
ben bku yedim ahanda suraya yazdim cok net
acaba bi yerim falan mi sisti lan :(
ben niye boyle oldum allaaam ya

ciddiyim acilen 1 maddelik gobekEritme tuyosuna ihtiyacim var !
hayir efendim bakamam nete falan her yerde bk varmis gibi ters mekik duz mekik yazmislar
benim tek maddeye ihtiyacim var, lOllA soyle soyle yapican bitti gitti gobek seklinde!

ps: sevis lOllA gibi bisi yazmayin zira bunyo frigit mevsimde onuda belirtiim inci sozluge donmeyelim aq

oof

bekliore hadi karindaslarim karinkaslarim

iseyip geliorum tsss

1 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

Kelin merhemi olsa başına sürermiş diyeyim sen anla. :)

Yorum Gönder