ahanda doguruyo diye zipladim gene :/
ben sanirim ufaktaaan kayisi kopardim usul usul :)

yine youtube yine kedileer yine dogumlaaar
allaaam bu gidisle ben dogurucam yannisniknan :/

ilk kez bu kadar net izledim bu sefer
her dakikasinda resmen dua ettim hadi kizim hadi ha gayret diye

http://www.youtube.com/watch?v=AL7qgtP3ZE0

bakiniz, ozellikle KEDILI TEYZE kediMucizem bi bakiver nuutfeennn :)))

03.35.dakikada hani boyle bi duraklama oluo ya normal dimi bu?
bebek dogduktan sonra da mestan temizlemek icin bayaa bi beklio, bebege bisey olmaz mi o sure icinde?

ben mi cok panikliorum  :/

bide ben bu anne kutusunu nasi yapicam ya
kutuyu yan yatirsaam bebekler dagilir
kutuyu normal koysam anne dogurucagi zaman icine ziplayamaz
e yatagin uzeri de olmaz kapattik cunku altlara siginmasin diye

iice yedim kafayi ahanda



2 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

Deli kız yaaaa, o kutu yan yatınca yavrular dağilırmış. Buna cidden güldüm. İlk hafta gözleri kapalıyken memede kıpraşmak haricinde bir yere kımıldadıklarını mı sanıyorsun? Oldukları noktada emiyorlar uyuyorlar emiyorlar uyuyorlar. :)))

Bunu mail de dedim, bir de buraya yazdım. Anne içine de zıplar merak etme sen. Sen evde yokken doğursa süüüüpeeeer olur. Bir gelmişsin kızın kurtulmuuuuş. :))
Ve bu hayır işi yaa, niye bıkayım güzel kızım benim. Merak etme sen. :)
Videoyu izledim. Adama en büyük küfürümü ettim yani SALAK dedim. Hee bir de ODUUN diye de bağırdım. ulan hayvanın yanındasın, şöyle azıcık okşa rahatlat garibi dimi? Ee kadın değil ki halden anlasın!
3.35 dakikadaki durma sanırım normaldir ama temizlemek için beklediğinde üçbuçuk attım bak. Zaten adama o zaman bağırdım. Çünkü hayvan adamdan müthiş rahatsız olmuş, kafası karışmış. Yeni doğanı yalayacağına, öncekini yalayınca eyvah dedim. Be adam bırak belgesel!! çekmeyi de yetiş, ağzını burnunu temizle. Nefes alsıııın. :((

Yalnız şu konuda relax ol, ille doğan bütün yavrular yaşayacak diye birşey yok. İnşallah yaşasın tabi bunu caaaanıyürekten diliyoruz. Ama zaiyat olabilir.bu da normal yani. Ama tabi bu herifinki gibi salakça br vaziyet olmaz sende. Dediğim gibi hayvanın kafa karışma sebebi onun odun gibi olan varlığı!
Neyse Allah'ım korusun korusun.
Amannnııın ben bunu yazdım ya, benim deli kızım iyice panik olur bak. :((

LoLLa dedi ki...

aaayyyiiiihhhhhhh yok yok hazirlikliyim senin eski yazilari okuyunca da brz sakinlestim hemen her gun bi kac belli yazin var onlari okuorum zaten iyice yerlessin hafizama panikten karismayim diye :/

bebeklerden kaybedersem o anda naparim bilmiorum hep beraber gorcez :( ama beni zor sakinlestirirsiniz gibime geliyo soyliim :(
keske yakin olsaydik ayni sehirde ayni semtte hatta dahada abartiim ayni apartmanda :/ pff yok yok panik diilim tamam sakinim dusunmuorum kotu bisi olcak diye :/
..........
bu ustteki bahsettigimiz videoda herifin mallik yaptigini anlamistim zaten yuregim agzima geldi benimde ahhhh ahhh gitti gitti salaaaak mudahele etsene diye yedim bitirdim dudaklarimi tirnaklarimi

bide su ben evde yokken kismi uzerinde mia calissa biraz ne guzel olur diorumda bende bu seferde ya bisey olursa kendimi suclarim evde olsaydim bisey olmazdi derim diye :/

bu arada ikinci bi kutu buldummmm :)))
onu da salonda koltugun arkasina yerlestiriym diorum oraya da giri yatio bazen parkenin ustune ya belki diorum orayi mi sevdi acaba :/

Yorum Gönder