22.08.2013

sktigimin 30u

allaaaahim
insan kendi kokusuna asik olur mu
oldum ben
yada iste öldüm ben :'(
bi parfum buldum ve aldim aman aaaallaaaaam
bildiginiz hayatimin parfumu
nasi kefedemedim ben bunu 30-20 yildir yaaaa :p
i ih 20lik diilim 30 oldum aq :/
aslinda 29 da kendimi 30a hazirliorum :/
sktigimin 30u

zamanin birinde adamin biri dalga gece gece "ney ney 30 mu oldun" diye diye 30 oldum iste
tek fark
tek basina 30 olmak
halbuki ..

amaaaan sktiret icelim blog bu gecede
icelim kendimizi koklayalim iste
ulen negzel kokuyorum ben boyle

uuf

allah beni kaaretsin

4 yorum :

crazywomanrosemary dedi ki...

otuz mu ?

LoLLa dedi ki...

CRAZYWOMANROSEMARYim kristalBeyazKanatlıKelebegim

ama gelirsem oraya yolucam saclarini tek tek bide imali imali yazmis oraya otuz mu diye yaa aaaaaa puuuuh :)
mmucx

crazywomanrosemary dedi ki...

Sen benim gözümde hep 16 lıksın bebem :)

LoLLa dedi ki...

CRAZYWOMANROSEMARYim heheeeyyy issste benim kizim :p

iihihihi hala 16yiz evet tamam kabul oleyyyy :/ :( :))

oper de gider bu kiz ;)

Yorum Gönder