25.08.2013

voila !

kafam agriyo blog
ayak bilegimde agriyo
merdivenleri optum blog.
simdi soyle oldu olay;
aklimda bi gece oncesinin @unuttunmu kismi,
ayni anda merdivenleri kosaraktan cikmaya calisirken allaaaah kedim dogurmus olabilir diye dusunurken,
asagida da yasasinnn babam gelmissssss oollleeeeyyy cigliklarima gulen babaya saklabanliklar yaparken,
taggkk diye bi citirti
ahandaaa caaanim topuguma bisi mi oldu diye bakmaya da calisirken
kedim kedim diye de tek ayak sekerken merdivenlerden
tikkirrrrt ! voila ! ayacikBilecigim :(
kirilmadi hafif incittim
topuk saglam
burnu saglam
kedim saglam dogurmadi

ps: yururken dusunemeyen bi insanim blog hala :/
bi yere oturup oyle dusunmem lazim
sapsal lOllA snff

9 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

Oooooy amanııın kıyamam ben deli kızıma. Hiç te demedin. :(
Çok geçmiş olsun. Şimdi nasıl oldu bileğin?

crazywomanrosemary dedi ki...

Kedin doğurursa yavrulardan birinin adı PATİSU olsun emi? İpek böcüğünü bende ösledim...nerede ki?

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyzem kalimDostum .)
yok yok iyiyim sancilar ruhumda kafamda simdi

annaticam

LoLLa dedi ki...

CRAZYWOMANROSEMARY'im kristalKelebegim sen kendine bak len ne zamandir kayipsin sende hih!
alicam ifadeni :(
cok pis laflar yazilar giriler entryler hazirliorum size ppeeh ;)

patisu olmasin balparem nolur :(

crazywomanrosemary dedi ki...

Sanki tek yavru mu doğuracak bildiğim kediler en az iki doğurur ...banane birisi PATİSU oooolsuuuuun :)

LoLLa dedi ki...

CRAZYWOMANROSEMARYim nasi inatsin ya nasi inatsin allaaam yaaa :)))

yerim ;)

Necla Solen dedi ki...

:)))
Değişik bir tarz, değişik çılgın bir blog. Sevdim, takipteyim, beklerim:=)

LoLLa dedi ki...

Necla Solen ahaahha bizde seni sevdik takibe gelioruz bakalims ;)

opucukler :)

LoLLa dedi ki...

hhii efenim geldik ama bulamadik Necla Solen :)

Yorum Gönder