hea yapcak bisi yok benim kedim dogurana kadar her gun kedi dogumu izleticem her gun kedi yazisi okutucam size !
sizlansaniz daa yeter aq yaa deseniz de izlenecek efendim!
bu kedi doguranaaa kadaaaar siiiz beni cekiceksiniiiiz!
yoksa yeminle bloglarinizda gelir rahatsiz ederim !
yapmisligim var bazilariniza "ya taam lolla yeter uff " dedirttim bi kacimiza bilenler bilir :)))
walla :)
hic yapamadim gelir tir tir tir tir tir tir lilililililil lalalalalal yazar yazar kacarim bi suru silmeye usendiririm yani .)


ps: Kedili Teyze siginagim kediPatimKalim ;)

sana diom ozellikle walla gelir dansederim blogunun onunde biktiririm yani yaa taam kizim bi sus gelcem zirlama dedirttiririm :)))

cemocanim da vardi burlarda da o bikti bu ara kacim kacim kacio ama ben onu geri getirmesini bilirim
lalalalalaaa

simdi gidiorum ama gelcem

loyyyyy :))))

3 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

:)))

Kedili Teyze dedi ki...

Hey, dün bir gezmeye gittim geldim. O zamandan beri ses soluk çıkmamış. Doğuruyor mu yoksa?????

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyze kalim dostum ;)

nein henuz bisi yok ben bi kac seyle ugrastim az kalsin ben doguruodum sikintiStresten :)
daha mia da bisi yok galibasi 2,3 gunumuz var

veterinerimiz 25-30 arasinda beklicez demisti :/

yandik walla

Yorum Gönder