" 07 EYLÜL 2013 tarihinde yasanan olay:

Hani hep derler ya, “insanlar üstün ırktır, İnsanları düşünebilir, akılları vardır”… Bunlar artık sadece koca bir yalan! Kendini üstün zanneden, düşünme yetisinden, akıldan ve vicdandan yoksun olanlar esas biz insanlarız. Bir başka canlının canına bilerek ve isteyerek kastedecek kadar kötü, şeytani varlıklarız.


Dün gece Ankara Kırkkonaklar’daki Bademlidere 262 ile 269.sokaklar arasında bazı oturanları da buna en güzel örnektir. Neden mi? Çünkü dün gece işi gücü sadece yok etmek olan, vicdansız o “bazı insansı” mahalleli uzun süredir “dert yandığı ve istemediği” köpekleri bilinçli bir şekilde zehirledi! Camii’nin yanındaki çöp kutusu yanına bırakılmış birkaç torba zehirli tavukla onlarca köpeği katletti!


Sebep neydi biliyor musunuz? HAVLIYORLARMIŞ!
Sanki kendileri bağırıp, çağırmaz, konuşmaz gibi başka bir varlığın iletişim hakkına tahammülü olmayanların nedeni bu işte!
HEPİNİZİ KUTLARIZ!
Kırkkonaklar’ın arkasındaki ormanda tüm o tahammül edemediğiniz köpekler ve yavruları, daha doğum yapmamış anneler ve eşleri hepsi ULUYARAK ÖLDÜLER!


Soruyoruz o mahallenin o çok gelişmiş (!) insanlarına “duyduğunuz, hayvanların can çekişirken çıkardıkları acılar içindeki ulumalarını duydunuz mu? MUTLU MUSUNUZ ŞİMDİ?!” 
Haberi alır almaz fırlayıp gitmemize rağmen, Çankaya Belediyesi bile 10 dakikada yardım çağrımıza cevap vermişken, pencerelerine bile çıkamayan siz “o insanlar”, köpekler titreyerek, köpürerek, acılar içinde ölürken ne yaptınız?
Kulaklarınızı nasıl tıkadınız yarattığınız bu vahşete? Rahat uyudunuz mu? Bundan sonra rahat uyuyabilecek misiniz? Ne de olsa artık havlayacak köpekleriniz yok!


Biz, dün gece insan olmaktan utandık!
Can havliyle ormana kaçan köpeklerin peşinden koşarken ağladık, neden mi? Çünkü yollarda o zehirlerden yemiş ve ölmüş olan köpeklerin cesetlerine takıldık ve düştük! Şu anda kliniğe yetiştirdiğimiz sadece 2 evet, yanlış okumadınız ölmemiş, can çekişirken bulduğumuz sadece 2 vakayı alabildik. Üstelik bunlardan biri HAMİLE! Diğerlerini daha taşırken arabalarımızda kaybettik, kusarak can verdiler… Geride kalan yavrularına, dostlarına ağlayarak kapattılar gözlerini dünyaya!


E vicdansızlar hiç mi ruhunuz yok, hiç mi Allah korkunuz yok! YAZIKLAR OLSUN O ZEHİRLİ ETLERİ BU HAYVANLARA ATANLARA, LANET OLSUN! Bu zehirli etleri oraya koyanlar, eğer okuyorsanız bu yazıyı, size bir haberimiz var.
Zehirin detayının tespiti için otopsi yapılacak, iz süreceğiz!
Ve bundan böyle mahallenizin kamera ile takibe alınmasını isteyeceğiz. Geride kalanlara o kanla ellerinizi uzatmamanız için…
Ve tespit ettiğimiz anda sizleri, orada olacağız, emin olun! Tam karşınızda gözlerinizin içine bakacağız!
"


VİDEO : http://www.youtube.com/watch?v=RS7emNFUN0I&feature=c4-overview&list=UUeazdu2ocBQRzZ67_ZA9jAQ

iste bunu yapanlarin cocuklarina gel de beddua etme
gel de en sevdiginden ciksin insallah deme

gel de cocugundan ciksin deme
gel de bagira cagira gebere gebere öl dilin gotunden ciksin deme
gel de orospunun evladi serefsizin soyu batti mi sana o kopekler napti anani babani mi siktiler diye sorma iste

mahalle sakinleriymis

siktirsinler

HEPSI O KOPEKLER GIBI ULUYA ULUYA ACIDAN KIVRANA KIVRANA ÖLSÜN

OROSPUNUN EVLATLARI



9 yorum :

edepsiz bugs. dedi ki...

Çok güzel yazı olmuş Lola, ellerine yüreğine sağlık yavrum.

Kedili Teyze dedi ki...

Benimde alıştırdığım dört tane köpek var hepsi de dişi
ikisi hamile ikisi anne. Annelerden biri seyrek geliyor ama diğer üçü bütün gece karşı kaldırımda. Şikayet ediyorlar biiyorum fakat benim alıştırdığımn farkında değiller henüz. Nasılda korkuyorum benim yüzümden zarar vermelerinden.
gündüz diyorum ki bu akşam vermiyeceğim uzaklaşsınlar buradan, akşam olup ta pencereye gözlerini dikince dayanamıyorum. :( evdekilerde yasakladı bana halbuki, gizli veriyorum. Ooof ya biri böyle zarar verirse. Allah'ım sen koru, ben aklmı kaçırırım. :(
Ya şu ga.z bonbalarının ne kadar zararlı olduğunu bu yaz iyice farkedince ben hamam böceğine bile raiid sıkamaz oldum. :(
Ve eminim onların öyle can vereceğine. Allah'ın adaleti böyle bir şey çünkü. :(((((((

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyze'm ahhh aman dikkat et nolur :(
icin dayanmiyo icimiz dayanmiyo iste
bizden daha cok olsa keske demekten baska elimden bisey gelmiyo
ama hep diyorum ya iste maalesef ve maalesef cocuklarindan cikiyo butun bunlarin hesabi, o cok kotu..

LoLLa dedi ki...

edepsiz bugs'im kanima dokunuyo dedikleri ayni durum resmen kanima icime dokunuyo

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyze'm sakin ol, muhtemelen sikayet etmezler gibime geliyo ama belkide sen kendini gostersen senin oldugunu bilseler daha mi iyi olur diyorum, yoksa senin kalbinin guzelligi kendilerinde olmadiklari icin acaba daha da mi hirslanirlar?
oof bilmiyorum :(

Kedili Teyze dedi ki...

Aah yook, eşimi balkondan seslenerek ayağına çağırıp " bu köpekler siz geldikten sonra geldi" diye hesap sordu güya biri. Herif eskiden birini vurup içerde yatmış, baksan şimdi aile babası. Zaten bizimkilerde o zaman yasakladı bana. Kavgalar erkekler üzerinden oluyor ya maalesef. Benim davranışım beni ilgilendirir halbuki.
Öbür evde otururken küpelenmiş bizim sokağa atılanlargenç köpekler vardı, yemek veriyordum. Tabi ses müthiiiiiş. O dobermenın babası onları arabasıyla başka bir semte attı. Ee hiç olmazsa daha medenice idi o mahalle demek ki. Orda kimse zarar verecek hareket yapmaz.
Burasını ise biz d. Derenin yerlisi oturyor diye evi aldık yaa. Meğer iç anadolunun bir şehrinden insanlar doluymuş, bir de dernek kurmuşlar ki o derneklere nasıl sinir oluyorum anlatamam. O kadar seviyorsanız hepiniz defolun gidin be. Doğdum büyüdüğüm ilimi bana bırakın. Bizim derneğimiz bile yok ya.
Neyse işte hepsi kavim gibi. Biz tek kaldık burada.


Oof adam bir sabah balkondan ucu sivri bir demir fırlattı, ben demiri gördüm adamı göremedim ama. Çokta havlıyorlar, arabalara motorlara saldırıyorlardı. Ben yemek verdikten sonra hoşt diye kovalıyordum mahsuus. O zaman biz burayı korumuyoruz düşüncesini idrak ettilerbiraz. Ama gece geçen başka köpek sürüleri ile kapışıyorlar, sesten ykılıyor ortalık. Yok ben gizli gizli uzak yerler yemek atayım burad vermiyeyim diyorum. İyice korktum.

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyze'm :((

iste insan degiller ki, vicdan kirintisi bile yok ki :(
ne deyem nere gidem ne yapam durumu :(
o firlattigi demir sopa onun taa ...
neyse..
seni kizdirmayim simdi de kufur yok taam :/

kov tabii, kovmanın boylesi iste vicdandir bu,
git,
senin icin benim icin git canım git oglum git kızım
demek zorunda birakilmak..
:(

o dernekler zaten onlarin egşence yeri kahvehanesi yesin icsinler erkek dedikodusu yapsinlar oturduklari yerden anca !

Kedili Teyze dedi ki...

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/24699115.asp?yazarid=50


İnsanların köpeklerden korkmaması için eğitim veriliyormuş Amerika da. :(
Eşimde emekli olmadan önce çalıştığı şehirde okulları gezip seminer veren bir ekip oluşturmuştu. Slaytlar eşliğnde sokak hayvanları ile ilgili çocukları bilgilendirmişlerdi.
Oof Lolam kulağım kalbim senden gelelecek hayırlı haberleri bekliyor. Amin amin amin.

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyze'm
yurtdisinda inanilmaz guzel uygulamalar var aynen,
hem insanlarin bilinclenmesi icin, aksi durumlarda neler yapilabilecegine iliskin (hayvana zarar vermeden) hem de hayvanlarin daha iyi sartlarda yasamasi icin kosullar yerlerine getirilen,
burda da iste senin esin gibi iyi insanlar manen ustleniyorlar o gorevleri Allah razi olsun ki,
ama ne yazik ki yeterli olmuyor turk insanina :(

Yorum Gönder