27.09.2013

:(

olesim geliyo disarda, gecici yuvalarda, barinaklarda bekleyen kedi kopekleri gordukce duydukca :(
yeminle essek gibi param olursa essekler gibi yanyana 3 ciftlik alicam turkiyedeki ne kadar disarda barinakta gecici yuvalarda bekleyen kedi kopek varsa alicam
kusu bocegi kim alirsa alsin :(

of allaam ya sen onlari disari icin yarattin da biz insan degiliz ki yureklerimiz kaskati usumemeleri ac kalmamalari icin biseyler yapalim onlara dogayi birakalim

:(


burdalar gece gece aglatanlar beni :(
ben mi cok duygusalim yoksa sahiden aglamalimiyiz insanligimiza yada yada bisey yapamayisimiza :((

yani evet her kediyi yada kopegi alamayiz evlere dolduramayiz ama ne bileyim yani oyle guzeller oyle caresizler ki :((

benim yeni minik oglum mesela dunyalar guzeli tekir ama sanki hic ozlememis gibi sokagi :(
bana oyle geliyo desem ne zaman cam pervazina koysam hemen minnak patilerle bana yapisio inmek icin halbuki disarda kuslari falan gorebiliyo da
yani offf gece gece allaaam ya

allaaam bi para ver bi yerden nolur ya :(

nasil guzeller nasil kucukler nasil caresizler
kimi istenmemis
kiminden sikilmislar
kimi terkedilmis oylece dimdizlak
kimi hastalandi diye artik bakamiyorum bahanelerinde
kimi cocugum oldu diye birakmaya calisiyo
kimisi gercekten saglik problemi yuzunden birakmak zorunda

bir suru ya bir suru :((

2 Aydır Kafeste, İstanbul

Yuva Arıyor, İstanbul

Beni Kafeslerden Kurtarırmısınız

Patisi Sorunlu Bebeğimize Yuva,

Platin Bacaklı 3,5 Aylık Bebeğimize Acil Yuva...., İstanbul

Gözüm Hasta Beni Alacak Ailem Bana İyi Bakmalı Yuva İstiyorum...., 

oyle guzeller ki ciddi ciddi guzeller ya :(
bu kadar guzel, bu kadar caresiz oylece bekliyolar :((

ve daha biir suru her gun yenisi yenisi bir yenisi :(

resmen nefesim tikaniyo bakamiyorum ilanlara :(


2 yorum :

FunD@ dedi ki...

ahh ahh bende çok ağlıyorum inan mahallemde verdiğim amansız mücadele benim kzıım doğum yaptı 5 yavrusu oldu benimde oğlum oldu hepsine birden bakamadım.dışarıya bıraktım yavruları dışarda bakıyordum ama ne mama kaplarını bıraktılar ne su.canımdan bezdirdiler beni.daha lohusayken gözümden akan yaş istanbula köprü misalinden.:((

LoLLa dedi ki...

FunD@ :((
inanirim funda, disarda olucak is degil bu belki brz utopik dusunuyorum ama hepsinin tipki insanlar icin olan huzurevleri gibi yerlere ve buralarda ucretle ciddi ciddi maasla calisacak vicdanli insanlara ihtiyaci var..
Yoksa sen ben onlar disarda nereye kadar bakabiliriz ki, iste son gunlerde olanlara bak ankarada kirkkonaklarda oldurulen zehirlenen kopekler, batikentteyakilan kediler ve daha nice sehirlerde nice yerlerde mahallerde yapilan ahlaksizlik ve vicdansizliklar
disarda olacak is degil bu :(

Yorum Gönder