orospu cocugu dolu etrafimiz,
bakiniz ANKARA'NIN HAYVAN ÖLDÜREN OROSPU ÇOCUKLARI.

anlarim hayvan sevmemelerini
anlarim korkmalarini
anlarim fobilerini
anlarim urkmelerini
bende kuslardan korkuyorum mesela ciddi ciddi bildigimiz kus fobim var
o kanatlarini cirpmalari beni olduruyo korkudan, zipliyorum panigimden bes m oteye
anlarim
ama kalkip da bir hayvanin canini almalari
bunu yapabilecek kadar kendilerini ALLAH hissetmeleri, zannetmeleri..

Tovbe hasa
Tövbe Haşa'lar olsun..
Taş olsun elleri,
doğuracak döl yatakları kurusun hayvana bile isteye zarar verenlerin
dunyaya cocuk getiremesinler
Allah nasip etmesin onlara anneliği, babalığı..
Varsa da ellerinden alsın.

Ve çare bulamasınlar.

Canı gonulden diliyorum, dua ediyorum.

e biraz el insaf be orospunun evladı
be şerefsizin dölü biraz insaf
sen nasıl bir kanı bozuksun ki o köpeğin /kedinin /canın yaşamını alıyosun elinden

SEN KIMSIN DE ALIYOSUN O CANI OROSPUNUN DÖLÜ

SEN NASIL O CANI ÖLDÜRDÜN, ALLAH DA SENIN COCUGUNU ELINDEN ALSIN,
ALSIN KI ONA DA ZARAR VERME

CANI GONULDEN DILIYORUM BUNU
YASA ACIYI
KOR ACIYI YAŞA
CIGERIN DUSSUN ACIDAN, AGLAMAKTAN ve CARESIZLIGINDEN

bunu yasayacaksın zaten, benim bedduama gerek yok
ILAHI ADALETIN SONUCU CUNKU
O TERAZI HIC SASMAZ


DILERIM RABBIMDEN ALLAHTAN AYNI ACIYI YASATSIN SANA
cunku senin ananı babanı gozunun onunde oldurseler gıkın cikmaz,
ama cocugunu gebertseler yada
ansizin manyagin biri ciksa ve sokakta oynayan cocuguna zehirli bisey verse ve orda gozunun onunde can verse cocugun, evladın,,


.)

GORECEKSIN ILAHI ADALET TECELLI EDECEK,
AMA COCUGUNDA AMA TORUNUNDA AMA KENDINDE,,
FARKMAZ..


YETER KI YASA AYNI ACIYI .)

sevgiler herkese .)

6 yorum :

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Ne beddua etmişsin anacım önünü alamadık -.-
Ama bu şerefsizliği merhametsizliği yapanlara yaptıranlara az bile..:(

Pembe Kereste dedi ki...

Duaarına koca bi amin dedim zalimler için yaşasın cehennem diye bi söz vardı o aklıma geldi

guy montag dedi ki...

böyle küfürlerin yanında bir yandan yaratıcıya dua etmek çelişkinin en büyüğü olmuş.

LoLLa dedi ki...

ipekBocegim yapicak bisey yok bilincli oldurulen her hayvan/insan icin daha fazlasi var temennilerimde..

LoLLa dedi ki...

Pembe Kereste,
biz dua da etsek beddua da ilahi adalet eninde sonunda tecelli edecek,
tez zamanda..

LoLLa dedi ki...

guy montag,
kufurler degil de, beddualar evet celiski Yaratıcı'ya dua etmekle, haklisin,
fakat dedigim gibi temennilerimde cok daha fazlasi var, bilincli oldurulen hayvan/insan/bitki konusunda.
Bilincli olduruyorsa yavrusunu kaybetsin bunu yapan,
ama yardim ediyorsa kat be kat daha fazla iyilik bulsun insallah .)

sevgiler .)

Yorum Gönder