hea ben geldim bilog
naber bile demicem o derece sinirlerim harap midem igdem her bi yerim harap :(
son havadisleri verip kacicam takip edenlerimiz var cunku
bu arada aldigim iki mail icinde tesekkur ediyorum adsizlara nasil buldular mail adresini bilmiyorum ama inansinlar ki cok sevindim
cunku petshoptan alinan hayvanin manevi yuku cok cok agir hastalandiginda :(
cok ciddi hastaliklara sahip oluyolar cunku :(
ve kurtarilmalari gercekten mucize oluyo :/
yasadim burdan benimle acimi yasayanlar da biliyolar ki oldum oldum dirildim veterinerlerde kupayi beklerken :(

neyse,

efenim kisa ve ozet gecicicim;

1. Mia'm dogurdu evet,
fakat gaaayet zor bir dogum ve sureci oldu
bebekleri kaybettik :(
Hatun kesinlikle bakmadi bebelerine :(
bildiginiz uzak durdu hepsinden itinayla
ben de dogaya karsi savasamadim :(

hep yanimda olan, acimi, telasimi panigimi paylasan,
ben ziril ziril aglarken benimle birlikte aglayan,
hep beni sakinlestirmeye calisan,
bak bu normal hirpalama kendini diye diye beni sakinlestirmeye cabalayan ve sakinlestiren de
canim cigerim KEDILI TEYZE 'ye
ve
o kucucuk bedeni aglaya aglaya tasirken hep elimi tutan,
her agladigimda gozyasimi silen,
uzulme atlaticaz derken bile icinin parcalandigini saklamaya calisan
benimle o uzun uzun yollari, vakitleri asan canimin icisi dostum CEMOCAN 'ima

SONSUZ SONSUZ TESEKKURLER
IYI KI VARSINIZ
HEP YANIMDA KALBIMIN YANIBASINDA OLUN
ALLAH NE MURADINIZ VARSA 
VERSIN GERCEKTEN CANI GONULDEN DUA EDIYORUM ..

2. Miam dogurdu, bebekleri kaybettik
ve ben sandim ki mia'da eksik annelik icgudusu var,
alakasi yokmus :(
benim biricik bitane guzeller guzeli kizim aci cekiyomus :(
rahim iltihabi :(
allahtan ki hemen mia'daki kanli akintidan dolayi tekrar geri goturduk veterinerimize,
acilen serum baglandi beslenmeyi reddettigi icin,
antibiyotik tedavisi derken gorduler ki rahim iltihaplanmis :(
sonumuz Sumbul Sultan :))
evet kisirlastik :/
artik pencerelerde odalarda mauw mauw bosa yani .)
olsun kizim kurtuldu ya cok sukur

Efenim bu hayvanlarda ozellikle kedilerde kisirlastirma cok cok onemliymis,
disi kedilerde rahim kanseri riskinden,
erkek kedilerde testis ve bobrek problemi risklerinden koruyomus :/
konunun duayeni degilim ama ben epey bir urktum allah esirgesin hepsini,

3. bunu duyanlarimiz bana kismi kizicak aferin lolla bi yeni bebe eksikti dicekler ama yeni bi tekirBebemiz oldu :))))
hhiiaaaa :)

gelismeler sonra ;)

gittim gelicem herkesi opuyore .)

lOllA

2 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

Canım kuzum ya, asıl o güzel yüreğinle sen iyi ki varsın.
Yalnız bir şey söylemeden geçemiyeceğim, kedilerde ki o riskler evde yaşayıp, hıım nasıl desem :)) evlendirilmeyen hayvanlar için geçerli. :( aaay ben kısrlaştırmaya kıyamam deyip, kızgınlık dönemlerini hapla geçirmeye çalışanlar okusun bunu. Yoksa sokakta gönlünce yaşayan pisi pisileri kapsamıyor. :))

LoLLa dedi ki...

canımmmsın..

ya evet varmis oyle tipler :s hap, igne falan
hayir bu ne yani madem aldin o hayvani niye kolayina kaciyolar onlarin bi cok durtusunu hapla spreyle gecistirseler olay olur ama way efendim sen ne hakla benim insan dogama karisiyosu diye
e ama sen karisiyosun iste biz napalim
off
gerci hayvanin brz daha buyumesini yada ne biliym saglik sorunlarini atlatmalarini bekleyenler de olabilir aralarinda gunah almayayim tabii de simdi
amaaan ciftlik istiyorum ben 2,3 tane :(

Yorum Gönder