uzatmicam,
ben okurken oyle daldim gittim .. :(
kisa kisa notlar seklinde yayinlanmis gunlugunde, hepsi yasanmis olaylar,
ben de kendisinden izin alarak burdan yayinlamak istedim,
tekrar tesekkur ederim .)

Basliyoruz:

" Birgün bir köpek barınagının yanından geçerken, merak edip içeri girdik köpekler perişandı.
Aç, susuz betonlarda yatıyorlardı..
Çok zayıf bir yavruyu sahiplenmek istedim adam da iç dış parazit aşıları tamam dedi.
Güvendim, alıp eve getirdim.
Meğer köpek hasta diye bana vermiş..
Burnu ıslak ve çok zayıftı titriyordu.
Bende üşüyor sandım, çok saglıklı canımdan çok sevdigim köpegimin yanına yatırdım ısınsın diye,
sonra yavru olan kusmaya başladı, kakası kırmızı gibi,, iştahıda yoktu,,
Bende haftasonu oldugu için pazartesi götürürüm o zamana kadar iyi bakıyım dedim, çok sıcak tuttum ama gece öldü..
Hiçbirşey anlamadım aşıları yapılı diye rahattım,,
Sonra bizim köpekte öyle oldu..
Vitamin falan verdim,  çok ilgilendim veterinerin söyledigi ilaçları aldım sonra düzeldi
bende düzeldi diye veterinere götürmedim. .
Daha sonra köpegin belden aşagsında tik oldu.
Tik okadar çok ki köpek uyuyamıyor, hastal barınağına götürdük "pire vardır ondan titretiyodur derisini" dediler ve ense damlası yapıp gönderdiler.
Bir kaç ay sonra köpegim çalındı..
Çalan çocuklar eziyet etmiş, bacagını çıkarmış sonra şişli belediyesine götürdüm.
Görür görmez "köpegin gençlik hastalıgı atlatmış, araz olarakta tik kalmış" dediler.
Yani hayvandan hayvana bulaşan ölümcül bi hastalık ama benim köpegim benim sevgimle atlatmış
Kurtulma şansı nerdeyse yok gibi azmış bu hastalıgın,,
Sonra bacagı için "narkoza dayanamaz masada kalır" dediler.
O hastalıgı atlatan hayvan narkoza dayanamazmış
Ameliyat yaptırmadım, şansa bırakamazdım oglumu..
Sonra bacagı allah tarafından düzeldi, kaynadı..
Yerine bu kadar şeyden sonra tam oglumu allah bana bagışladı derken komşular istemiyor diye kira karşılıgı arnavutköye gönderdim,bakıcı ücretsiz oturacaktı evde ogluma bakma şartıyla..
Mamasını bile gönderiyorduk ve bilerek aç susuz bırakarak bize yalan söylemiş..
Ve oğlum açlıktan ölmüş o evde..
Kendimi asla affetmicem o beni herşeyden korurken ben onu koruyamadım..
Barınaktan hayvan alınca önce veterinere götürün tedavi ettirmeden evdeki dostlarınıza yaklaştırmayın.
2012, 20:22
"

Ara
19
ben bazı insanlara bu siteden bahsettigim zaman cins köpekler varmı diyorlar.var diyince ücretsizmi veriyorlar diyorlar evet diyince aslında ordan sahiplenip satsak negüzel olur diyorlar tabi agzının payını veriyorum ama burdaki tüm köpek sahipendiren arkadaşlar verdiginiz canları lütfen çok araştırmadan vermeyin hatta verdikten sonrada tekrar ara sıra konturol edin bişekilde kötü niyetli insanlara dikat edelim. 
 "

Ara
23
Birgün eniştem boyacı bize geldi ve tanju korelin evini boyadıgını söyledi.ve uzun uzun anlattı eski sinama sanatçısıymış ve kendisi kanser hastasıymış ve bir kedisi varmış kısırlaştırılmış beyaz bikedi,ama ölecegini anladıgı için benim bakmamı istemiş bende hemen aradım kendisini 1 saat telde konuştuk ve tamam bakarım dedim tabi ücretsiz ömürboyu kediyi getirdi eniştem kedi sahibine çok düşkünmüş onedenle çok saldırgandı sepetten çıkmıyordu çıkıncada kimi görse saldırıyordu vede ısırıyordu.neyse 3 gün çok korksamda baktım sonra yuvadan çkmaya başladı evimiz müstakildi ve kedi çıkar çıkmaz yan komşumun balkonuna çıkıp adamın kucagına oturuyordu yani sahibi yaşlı erkekya ona benzedigi için diye düşündük eve getiriyorduk tekrar kaçıp yan komşuya gidiyordu sonunda sabrım taştı ve geri gönderdim.ve tanju bey alışırdı keşke sabretseydi demiş çok üzülmüş eniştem gelip bana anlattı o gece tanju korel ölmüş kansere yenik düşmüş eşide istemiyormuş kediyi hep balkonda bakıyormuş sonra kızı belguzar korel şehrazat dizisinde başrölde oynadı.eger kediyi vermeseydim belguzar hanım aylık mamasını getirecekti söz vermişti umarım atmamışlardır kediyi tanju bey ölürken bile kedisinin sonunu düşündü ama ben onu çok üzdüm inşallah kabri nurlarla dolar beni affetsin. "


Ara
25
Bugün çok üzgünüm kendimi altın kafesteki kuş gibi hissediyorum ara sıra intaharı düşünüyorum,ama bana güvenen okadar hayvanım varki benden sonra onların aç kalması yada birilerinin kötü davranması,beni hayata baglıyor hayat çok anlamsız ilkez insan oldugum için çok üzgünüm keşke taş olsaydım kendi halinde bir ot olsaydım.hani şair nedemiş etrafın kalabalıklaştıkça yalnızlıgın artar diye evet yalnızım ve üşüyorum...:/sebeb petarkadaşın dışında çevremde kimse hayvan sevmiyor hayvanlara uzaylı gibi bakmalarından hele helede çok abartyosun hayvan uzaktan sevilir diyen kesime inat çok yakından seviyorum okadar yakındanki yüregimi elimle açıp oraya sokacak kadar. 


Ara
27
hafta sonları çocugunuzu alıp tiyatroya sinamaya oyun parklarına götürüyorsunuz çocuklar hayal alemine dalıyorlar isterse vizyondaki tüm filmleri izletseniz ona vicdan dersi vermiş olmassınız ama barınaklar öylemi hiç unutmam bi barınakta 120 kedi vardı ve gözleri enfeksiyonlu çogunun gözleri kör.damla alp götürüyordum ordaki bi bakıcı damla alsan ne olacak enfesiyon bulaşıcı bunlar yanyana durdugu sürece tekrar oluyor her birini ayrı kafese koymak lazım okadar kafes nerde mecbur sahiplenilmedigi sürece kör olmaması kaçınılmaz dedi gözleri kör oldugu için degil orda 300 köpek vardı kediler özgürdü görmedikleri için gidip köpek kafeslerine girip saldırıya ugrayıp ölüyordu yavrular.bikeresinde köpegin dişlerinden ben kurtardım köpegi okşaya okşaya ya biz olmasaydık ogün yani diyecegim şuki kendinizi bir saat bile orda hissedin yemek var su var ama soguk betonlarda ömürleri zaten kısa dogup ölüyorlar.hayatı boyunca tek gördükleri şey soguk beton ve parmaklık bazen orda dogup çogu insan cins köpek degil diye almadıgı için orda dogup yaşayıp ölüyorlar.:((


Oca
19
Oglusunum şuan saat 07,35 ve ben sen öleli nerdeyse aylar oldu ama hala aglıyorum şuan bile gözyaşlarıma engel olamıyorum.senin katilin bir insan o nedenle insanlardan hep uzak duruyorum kimseye güvenim kalmadı.hiç iyi degilim seni çok özledik kardeşin hala yuvana gidip seni arıyo kim demiş hayvanlar unutur diye.pati dedigim anda fındık yerinde duramıyor koşup heryerde arıyor seni oglusunum her sabah beni yatak odasının camında beklerdin sabah olsunda elimi yalamak ve başını okşatmak için şuan yatak odasının perdesini bile açmaya elim gitmiyor seni tekrar görüp birkez doyasıya sarılmak için ömrümden 50 yıl verirdim inan.seni bir türlü sıcak yere yatıramazdım kar bile yagsa kara yatardın demek kendini ölüme hazırlıyormuşsun ölüm sana yakışmadı deli oglan şuan sana benzeyen hiçbir canlıya ikikez bakamıyorum başımı çevirip çünkü yaram kapanmıyor tekrar kanıyor bilseydim seni ölüme gönderdigimi bindirirmiydim seni zorla arabaya sen oan bile beni aracın sahibinden koruyordun ama ben seni koruyamadım seni azrailin eline vermişim o senin cenaze aracınmış bilemedim ama sana söz veriyorum birgün imkanım olursa allah bana fırsat verirse öyle bir yer kurucamki sadece senin gibi engelli paticikler olacak sana veremedigim sevgimi onlara vericem belki ozaman beni affedersin badem gözlüm :(


Oca
19
Birgün annem beni aradı köpeklerini atarsan sana gelirim diye benimde çok sinirim bozuldu ve oan bilgisayar başındaydım.ve anneme sen oglundan vazgeç bende bunlardan vazgeçerim dedim ve oan annemi kızdırmak için köpegim 2 taneydi şimdi 3 oldu dedim yalandan oda 3 derken yeni köpekmi buldun yine dedi bende şakadan evet biri kapımın önüne siyah yavru atmış bende sahip çıktım dedim ama aslında öyle bişey yoktu inanmassınız oan köpegim pati aşırı havlamaya başladı sonra dışarı çıktım ve pati yolda bişey var diyordu ve bahçe kapısını açtımki siyah bir poşette siyah köpek yavrusu 1 aylık gibi onu çocuklar getirip kapının önüne atmış araştırdım.sonra o köpege bebek gibi 3 ay falan baktım ama 3 köpek biri havlasa digerleride havlıyo komşular imza topladı belediye gelip alacak pazartesi dediler ve çok korktum hemen sahip aradım ve bi taksici not bırakmış heryere köpek kulübesi yaptım tek hayalim bi köpegimin olması falan diye neyse ona gönderdim eşimle çomarı. tabi adama şartımız köpege bakamayacagı anda geri vermesi bize birde aşıları derken adam herşeye tamam dedi ve köpegi üzülerekte olsa verdik bi yabancıya bikaç ay aramadım rahatsız etmemek için meger adam köpegi bir ay bakıp sokaga fırlatmış havlıyo diye birde yem falan vermemişki oraları terketsin diye utanmadan telefonda öyle diyor.sonra durmadan aradık yakala bizi ara tekrar alalım diye adam agza alınmayacak küfürler etti köpeginiz degerliyse niye verdiniz diye ve bu tecrübelerden sonra kimseye güvenmemeyi ögrendim.


Şub
02
oglusunum bazı arkadaşların senin gibi evlatları hatta gözbebekleri öldügü zaman burdan bakınca üzülmemek için siliyorlarmış yeni duydum ve bende seni sildim ama farkettimki seni görmeden duramazmışım ve yine ekledim.ama site kurallarına göre seni seni özlüyoruza eklemem gerekiyormuş eklerken yine sanki seni yeniden kaybediyormuşum gibi oldum ve gözyaşlarıma hakim olamadım tabi sen benim aglamamı istemezdin ben aglayınca sende aglardın ama ana sayfada yeni üyelerde seni görünce sanki seni ilk sahiplendigim gün gibi sevindim seni yeni üyelerde gören ay bu netatlı badem gözlü yakışıklı diyecekler ama sonrada ölüm sana yakışmamış beyaz oglan diyecekler umarım kimse bizim gibi ayrılmaz bir mucize olur ve hayvanların ömrünü uzatan bir bilim adamı çıkar ve kimse evladından ayrılmaz.bir film seyretmiştim kızın babası ölüyor ve kız ona hergün mektup yazıyordu bazan sana yazmak hergün kulübene koymak istiyorum ama sana söyleyeceklerim hiçbir yere sıgmaz hani ben senle konuşurdum sende bana bıkmadan cvp verirdin beden dilinle yada homurdanarak bana hep deliye bak köpekle konuşuyor diyorlardı bak onlara inat sana mektup yazdım onlara vermedigim sana verdigim degeri görsünler diye :)

Şub
05
bugün fındık kayboldu heryere baktım seslendim yok ensonunda tam dizlerim titredi korkudan ve üzüntüden sonra farkettim bahçede tahta torbasının içine kediler girmiş oda en altta sadece uzun kulagı dışarda yani kedileri battaniye olarak kullanıyormuş velet. "
burada

2 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

Yahu kadına sadece parazit aşılarını yaptık demişler. O hastalık aşıları değil ki. Yalan söylememişler yani, bakmışlar saf bilmiyor vermişleraşısız hayvanı ki o aşılar bayağı yekun tutuyor. Bu yüzden onlar yapılmadan satılır hayvanlar çoğunlukla.
Ben mektup ne kelime; blog açtım, artık olmayan pisiciklerimi anlatmak için. :(
Ama sen her birine hasta oluyorsun kahroluorsun benimle beraber.
Sen benim hikayelerin sonunu okuma en iyisi. :(

LoLLa dedi ki...

:(((
senin bebeklerin hikayeleri anilari ahhh beni derinimden kalbimden paramparca..
Maydonoz..
:'(

Yorum Gönder