artik 4 kedi ve 1 kadiniz :)

Genis genis sominesi yanan salonda otururken camda bir minik tekirSurat,,
yanlis gordum bizimkilerin cama yansimasi dediysem de rahat etmedi bu ic,
disari cikmamla pacama yapisan iki minik pati,
nasil usumus eylul ayinin serin ruzgarinda, burun donmus, kulaklar donmus, buzusmus :(
karnima kadar tirmanmaya calisan iki minnak pati,,
ama cocugum bu yurek aglar dayanamam sana annen nerde dediysem de i ih,
gel isitalim seni bakalim dedim hemen kivriliverdi .)
baska bir evdeyiz,iceri alalim dememle suratlar asildi :/
ah dedim ben sana napsam napsam, dur bakalim anneyi arayalim dedim, anne yok ortada baska kardes de yok,
e bu minik ac, buz kesmis icerdekiler olmaz der, asilari yok minigin evde hamile bir sasha :/
- odaya alalim bari
+ olmaz sasha hamile huzursuz olur mikrop kapar
- e bende biliyorum herhalde alla alla sasha benim kizim musaade et ben karar vereyim
dediysem de icim rahat degil, baska bir ev,
sasha benim ama ev benim degil :/
iki gece bu tartismalar devam eder,
hemen kucuk bir kutu yapilir, posetle korumaya alinir, mama su sulandirilmisKeci sutu konulur, minnak korumaya alinir ama..
ama lolla'nin akli disarda kalir,,
kalbine ruhuna eser ruzgarlar, bu minnakTekir disarda simdi diye diye gece yarilari inilir misafir olunan evden bahceye, gizli gizli kontrol edilir iyi mi, ustunu acmis mi, mamasini yemis mi diye .)
sonundaa
lolla'nin tepesi atar, cikar ruzgara karsi, minigi alir kucagina, hohlayarak isitir,
buyuk tv kutusunun icine tozbezlerini koyar, mama sut su ve minnak buyuk kutuya transfer edilir,
kulacigina da fisildanir 'sakin kaybolma sen benim oglum olucaksin yarin sabaha kadar dayan bekle' diye diye,
bu arada cok degisik bisey olur,
lolla'nin gozunden akan yaslar minigi islatir ve minik kucuk kafasini kaldirir
"tamam ben beklerim ama cabuk ol sende" der gibi gozleri acip kapatir :)))
bu andan sonra lolla durur mu? :)
zaten 15 dakikada bir kontrol etmeye gittigi icin sabah cabucak geliverir vee lolla sabaaan 06.00' inda pjsleri bile cikarmadan yalin ayak bahceye kosar :)
bu arada lolla 30 yasinda koca kadin :)))
minnak alinir,
kafese konulur,
ev sahibine "evet sokak kedisiydi ama simdiden sonra ekabir kedisi" denilir, kocaman gulumsenir tesekkur edilir ve veterinere koşulur :)
Hikayemiz boyle .)
Luca sanki sokakta yasasin diye degil de benim olmasi icin dogurulmus gibi :)
ciddi ciddi buna inaniyorum :)
pencere onune koyunca asagi bile bakmadan gogsume yapisiyor :)

evet 4 nufus olduk :)
sasha pasha mia luca :)

sonsuza kadar benim kalsınlar diye dua ediyorum, dua etmek nedir bilmezken ben .)

sonsuz tesekkurler Allah' a .)

ps: tirnaklarimdaki ojeyi farketmesiyle tirnaklarim dahil butun elimi temizlemeye calistigi ani unutamiyorum ahahah essogluesegin sipasi :)))