LINK BURDA

Bursa Osmangazi Sahipsiz Hayvan Barınağında Karantinada bulunan kızımın yuvaya dönmesi için
26.10.2013 cumartesi günü , Temmuz 2012 doğumlu aşılı ve karneli köpeğim " Chiva " arkadaşım ile beraberdi.
Kendisi ile buluŞtuk ben aşılı ve karneli olan köpeğim Chiva'yı kendisinden aldım ve eve doğru yola koyuldum.
Bursa Osmangazi İstasyonunun önünde
polisler bana sert bir dil ile yanlarına gelmemi soylediler, ben daha dikkatli konuşmalarını rica ettim. 
Bana köpeğimin ağızlıgının nerede oldugunu sordular.
Bende eve gitmekte olduğumuzu ve köpeğin ağızlıgının evde olduğunu kendilerine belirttim.
Polis ekipleri aniden anons geçerek takviye istediler.
Bir anda etrafımıza ; 8 ekip arabası, 4 yunus ve daha sonradan gelen 2 zabıta arabası geldiler. 
Bu anda bile köpeğimiz Chiva'dan gelen hiç bir hırçınlık olmamıştır, bu durumun çevredeki atm kameralarından tespitinin yapılabileceği, karakoldaki komisere belirtilmiştir,
buna rağmen olaya dahil olan polisler, köpeğim Chiva'yı üzerlerine saldığım , kışkırttıgım yönünde benden şikayetçi oldular.
Bu arada köpeğim Chiva, ite kakıla araca bindirilip 
" Bursa Osmangazi Sahipsiz Hayvanlar Barınağına (Hamitler) götürülmüştür.
Baş Komiser ;ertesi gün, köpeğimizi barınaktan gidip geri alabileceğimizi soylediği halde köpeğimizi geri alamadık.
Bana köpeğimin tutanakla alındığı söylenmekte fakat baş komisere gittiğimde, " köpeğinle ilgili bir sıkıntı yok, ısırma, saldırma vs. bir durum söz konusu değil neden vermiyorlar " dedi.
Bugun itibariyle (14.11.2013) köpeğim Chiva, 
21 gundur Bursa Osmangazi barınağı KARANTİNA BÖLÜMÜNDE 35 nolu kafeste tutulmaktadır. 
Her gün yanına gidiyor, kendisinin gün geçtikçe üzüldüğünü ve tükendiğini görüyorum..
Bugüne kadar tek bir ısırma, saldırma vakası olmayan, oldukça uysal, sosyal ve iyi niyetli bir köpek olduğu Bursa Osmangazi Barınağı Veterinerleri tarafından da bilinen köpeğim Chiva'nın,
herhangi hastalığa yakalanmadan zor koşullar şartı ile 10 günü geçen karantina hücresinden çıkartılıp, evde yaşadığı ve sosyal olduğundan
dolayı barınakta yaşayamayacağı ve sosyalliği göz önüne alınarak sahibine kayyum olarak teslimini rica ediyorum. " 
http://www.change.org/tr/kampanyalar/bursa-osmangazi-sahipsiz-hayvan-bar%C4%B1na%C4%9F%C4%B1nda-karantinada-bulunan-k%C4%B1z%C4%B1m%C4%B1n-yuvaya-d%C3%B6nmesi-i%C3%A7in?share_id=VegOfXFVWJ&utm_campaign=twitter_link_action_box&utm_medium=twitter&utm_source=share_petition