efendim,

geldim bilindik ofkemle yine

duydum ki bazilarimiz bana dinsiz demektelermis
gavur tohumu yazmaktalarmis icten ice aralarinda,

gulup gecerdim,
ama,
siktigimin bir orospu evladinin orostopol bir lafinin ucu babama kadar giderse,
ben o lafi edenin soyundan girer sopundan itinayla cikarim, zevkle.


simdi,
merak buyurmuslara:
koklerimin bir tarafi gavur izmire dayanmakta, gururla beyan ederim her yerde bilinir
koklerimin diger tarafi da adana' ya dayanmakta, o nu da gururla beyan ederim her yerde bilinir,

simdi, gelelim hadsize,
bu lafi eden kancik arkadas listelerimin icinde imis,
unuttugum/unutmaktan esef duydugum arkadas grubumun icine yilan sizmis.

kendisi dermis ki;
ki benim de adi olmaksizin o siktigimin mesajini gordugumden mutevellit kaniti vardir hafizamda uc saattir,

lolla (yani ismimle beyan edilmis) belli zaten ne oldugu belirsiz kari kah kah kah
anasi gavura vermis bu cikmis kahkahkah

simdi:

SOYSUZUN EVLADI,
BIR TARAFINA MI BATTIM?
NE YAPTIM SANA DA GICIK KAPTIN SEN BU KADAR?

SEN KIMSIN KI BENIM ADIMI, ANAMI, BABAMI DILINE DOLAYLAMAKTASIN?

SEN NASIL HADSIZSIN, NASIL DUSUKSUN DE BENIM BULUNDUGUM SINIFA DAHIL OLMAYA CABALAMAKTASIN?

HADDINE MI DUSMUS SENIN, BENIM AILEMI SOZ KONUSU YAPMAK, DUSUK?

SENIN SULALENI SATIN ALIRIM UZERINE DE YARDIM DAGITIRIM ALLAH RIZASI ICIN

YAKINDIR BULMAM ULASMAM.
OZUR KABULU YOK, ACIKLAMA KABULU YOK,
ISMINI BULDUGUM ANDA MAHKEMEDE GORUSUCEZ

YETER KI KONUSSUNLAR GUVENDIGIN KORKAKLAR

ps: buraya asagilik yorumlari atan da senmissin meger ne kadar iyi bir insanmisim da cevap yazmisim akilli uslu,
ALLAH DUSURMESIN SEVIYENE VE BLUNDUGUN SINIFA.

HANI UST SINIF KASAR DEMISSIN YA

BEN YEDIRICEM SANA O KASARI.

KAYDET BU YAZIYI IHTIYACIN OLUCAK.