Arkadaslar cok onemli,

duyan goren varsa,

Photo: DİKKAT DİKKAT............ANKARA'DAKİ ARKADASLARİM,DOSTLARİM...BABAMİN DEMETEVLER HASTANESİ CİVARLARİNDA YANİNDA BİR BAYANLA DİLENDİRİLDİGİ İHBARİ ALDİK.LÜTFEN RİCA EDİYORUM TÜM YAŞLI DİLENCİLERE DİKKATLE BAKİNİZ HATTA KİM OLURSA OLSUN EMNİYET BİRİMİNE HABER VERİNİZ.İNSALLAH BABACIĞIM BULUNACAK.
.LÜTFEN RİCA EDİYORUM BENDE EKLİ OLAN TÜM DOSTLARIM PAYLAŞIN.....(AYSEL SARIGÜL)

AYSEL SARIGÜL ' UN BABASI KAYIP

"ANKARA'DAKİ ARKADASLARİM, DOSTLARİM...

BABAMİN DEMETEVLER HASTANESİ CİVARLARİNDA YANİNDA BİR BAYANLA DİLENDİRİLDİGİ İHBARİ ALDİK.

LÜTFEN RİCA EDİYORUM TÜM YAŞLI DİLENCİLERE DİKKATLE BAKİNİZ HATTA KİM OLURSA OLSUN EMNİYET BİRİMİNE HABER VERİNİZ.

İNSALLAH BABACIĞIM BULUNACAK.

LÜTFEN RİCA EDİYORUM BENDE EKLİ OLAN TÜM DOSTLARIM PAYLAŞIN "

AYSEL SARIGÜL

2 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

İnşallah bulunur, kayıp beni ölümden daha çok üzüyor.
Korkutuyor.:(
Sağol güzel kızım paylaştığın için.

LoLLa dedi ki...

rica ederim ne demek :(

insallah bulunur sag salim bir an once :((

Yorum Gönder