Keder hep son der..
Geride terkedilmis sevdalar
Birakilmis oksuz ve yetim kalmis anlar,
Unutulmadan yanan ve yakilan agitlarla, sozler,,
Kabul olunmayan dualar,,
Bir turlu ger ceklesmeyen dilekler,,
Yakilan fotograflar, agusuyla 'zehiri'yle ve zemberigiyle,,
Bilmez yurek avuntuyu, zehrin zemberegine doymaz,,
Oysa Bilir Ki kalp, Ard'a Birakilan Her Sevda Teli Ince Huzunleriyle Agitlaridir, Nagmelerin,,
Agir aksak huznuyle dolduran bir adamdir raki kadehini,,
Oysa o adam coktan mezesi yapmistir kederini, kadinin gozyaslarina,,
Her gitmelerde birakilan bir yurek parcasi daha, sevdaya dair,,
Ah ceke ceke vuran bir tiktak, ayrilik saatinde,,
Oysa kimlerin ahlari cikmakta, her birinden ayri ayri,,
Dil lal olur,
Her bir cumlede gizli ayyuka cikmalar,,
Her agitta bir gizli gozyasi,,
Adindir Adima Anlam Katan cumlesindeki gizli huznu bulunuz, agritan ve acitan,,
Her kose basinda gittin mi simdi sen diyerek saymalar zaten mesru, sari isli ve puslu sokak lambalarinin isiginda,,
Bir annenin cigligi, bir sevdicegin cigligina es midir benzer midir korkusundaki gizli agri,,
Adim adim katedilmeye calisilirken, hep yerinde ve yeminde saymalar,,
Soylediydim sana'ydilar, yapma etme eyleme' ler,,
Bilinir ki geride kalan sey bir kubbenin asilamaz yalnizliginin icindeki yanginlar..

Her bir korku tek tek parcalarken benligi,
geriye kalan kisa soguk anlamsiz ve asagilik bir hoscakal..
Hoscakal Ankara. .

8 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

Ankara hoşcakal, merhaba Kocaeli. ( hüznü dağıtayım biraz) :(

LoLLa dedi ki...

yakindir benimde kacmalarim zaten orlara kediliTeyzem caniminicisi .)

cemo dedi ki...

Bensiz nerelere böyle !!!

LoLLa dedi ki...

oooiii cemocanim nereye gitcem be sensiz ppeeeh :D

Adsız dedi ki...

Buralara veda ederken beni bıraktın ya unutulmuş bir bavul gibi,
selam vermesem selam vermeyen, sormasam sormayan güzel insan yinede oralarda biryerde de olsan ben seni yakın hissediyorum,
arayıp sormasanda...

İstanbuldan...

LoLLa dedi ki...

ADSIZ .)

Istanbul guzeeeelmis, istanbul mutluymus, istanbul bir yastıkta kocayanlara mutlu olun diyenlerin güzel sehriymis .)
arayıp sormasam da heeep bi yerlerde vardır kalbimde incelerden mutlu sızı, senin için .)


Adsız dedi ki...

Sensiz şeh-ri İstanbul'un güzelliğini kim ne eylesin be cano, senin paniklerini bile özledim desem inanırmısınki sen...

Adsız kaldı adım ne yapayım ;)

LoLLa dedi ki...

Adsiz .)

Yorum Gönder