oylar lazim canlarim canimlarim dostlarim bebislerim
usenmeyin nitfen diyom bi tik lazim tek tek

http://allianz1hikaye.com/p/38241

burayaaa

benim bayildigim biricigim bitanemin

buraya da koyucam ama calar neyimsiniz fotosu papaz oluruz

ps: yoo hayir ben sag tiklayip kaydetmedim ara sira da bakmiyorum alalala ;)

mmuuckkkx

Ps II: gercekten diyom oy lazim birinci olcaz hadiiii pamuk manikurlu manikursuz eller klavyelere tralalaaaa

optum de gittim tek tek ;)

eski sevgililerimin alinlarindan
dostlarimin gozlerinden ;)))

yay !

6 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...

tatlıııım, ah teşekkür ederiiim. buradan da paylaşmışsııın.:)resmi de koyabilirsin, artık kanmuya mâl oldu benim foto. canımsııııın.:)

ZIBBIDI dedi ki...

Bu kadar zaman sonra bu kadarcık mı..? Geçer diyorlar hep kanayacak değil ya..:(

LoLLa dedi ki...

Kedili Teyzem
sende benim .)

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'M gecti hep dimi neler gorduk biz dimi..
gecsin..
bu da gecsin

ZIBBIDI dedi ki...

Geçecek elbet LoLLa'm belki kolay olmayacak ama emin ol geçecek...

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDIM :(

Yorum Gönder