16.03.2014

küsme huyu

küsen insani sevmiyorum
gercekten sevmiyorum
&
arkama bakma zahmetine bile katlanmadan son hiz uzaklasiyorum
kim olursa olsun
arkadas es dost sevgili küsse neyse de,
ailesinden ve canindan cok sevdigi biri küstüğünde midem bulanio öfkemden
gercekten ofkeden kusmak istiyorum
o sallamaz tavirlar, asik surat, itinayla cevap vermeme cabasi yan koltukta otururken, 'durustluk yapip benim canimi sıktın ama bak bende senin psikolojini sikip atmaz miyim' havalari ..

siz küstügünüz zaman karsinizdaki salaksa ve fazladan vicdan sahibiyse "ay küstü napsam nerelere gitsem ayaklarinin altini, g.tunun kenarlarini mi yalasam agzima tukurse de rahatlasa barissak" diye dusunmuyor,
"ee ama b.kunu cikardi bu da zart zurt küs dur aq neyin kafasini yasiyo anlamadim ki sktir git gozunu sevdigim karsimda durma bari" hissediyor bir kac kğsme vukuatindan sonra,
misal ben aynen bu hisler icindeyim,
ki küsen cok da sevdigim ailemden biri,

cünkü ben küsme huyu olan bi ailede büyüdüm,
yani cocukken cok sahit oldum bu karsindakine küsüp beynini kalbini ruhunu skip atma olayina
cocukken, canimin parcasi elinde buyudugum bana küserdi
 nereye gidiyosun diye aglaya zirlaya eteginden cekmeye calisirdim minnacik boyumla,
"cehenneme köpek taslamaya gidiyorum" der ve giderdi
ben de arkasindan aglaya aglaya bakardim gitmese bari ya geri gelmezse diye
halbuki beynine sktugum alti ustu markete giderdi beni de arkasinda sk gibi birakirdi aglaya zirlaya,
yas 5 ! yas 6 ! yas 7 ! ve sonrasi,,

simdi yas 30,
nolur bi sktir git gozunu sevdigim gozumun onunde dolanma git yat !


iste simdi bu nedenledir ki küsme huyu olan birini hayatima almiyorum,
aldiysam da cikariyorum aninda
cikaramayacagim bi konumdaysa da mumkun mertebe uzak duruyorum
cunku beynimi sikip atiyo ofkeden

neyse kisaca,
aranizda küsme huyu olan varsa, birakin arkadaslar,
ya dibine kadar küsüp gidin bir daha yüzlere bakmayin, yavsaklik oluyo cunku aksi takdirde
yahut küsmeyin
cünkü küstügünüz insan bir süre sonra siklememeye baslayip, bunalip daralip kacacak itinayla
misal ben

lolla kacti

3 yorum :

Kedili Teyze dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kedili Teyze dedi ki...

Aaaaa ne kaçması, Lolla gelmişte söz verdiği teyzesini aramamış! KÜSTÜÜÜÜÜM. Bu yazıya cuk oturdu bu yorumum. :(

LoLLa dedi ki...

KEDILI TEYZEM canımmm canımın içisiiiii
sen küsebilirsin agaya serbessss ;)))

hihohohihihih ;)

Yorum Gönder