yalniz olmak zor zanaat azizim
oyle zor ki
hatta o kadar zor ki duvarlarla konusmak bile gelmio insanOgluyahutKizinin icinden
bi kadeh taki, en ziftinden
aka doke saca yana
sonra az da su
eh biraz da kalp ezintileri curukleri
e ruhta orostopolluk da olunca
degmeyin yalnizliga
tralalalalalaa
ennnn guzel zamanlari yalnizligin
sehirler yalniz
orospulasmis sehirler
kimler gecmekte altindan ustunden
isin kotusu yagmurlar da yagmio artik
ama en guzeli de yalnizlik iste
nasil da klise yalnizlik
ah cok yalnizim
ah oyle yalniziz ki duvarlarla konusuyoruz
hasssiktir ordan ne duvari
kim duvarla konusur
konusuyorum bak ben cidden diyen kendinden korkan
bi duvar napar ki insana
en fazla kafa atarsin
kan icinde kalir kafanin sag ust tarafi
bide cok aciyo blog kafayi yatagin kenarina vurunca
daha kafami duvarlara vurmak deyimini deneyimlemedim
bu kafayla da deneyimlemek yazmak ayri bi basari
bi kucuk tek basina
hi bide duvarlar aahahshahaha. .

en cok da bile isteye vurunca aciyo

bilmeden yapilan hersey mubah blog

lOllA

7 yorum :

matias dedi ki...

derin bir nefes alıp kafayı yastıga gomuyoruz..
sonrası uyku
sonrası ruya..
yalnızlık ne ola ki?
:)

Adsız dedi ki...

protege moi...

Adsız dedi ki...

Sevgili blog'un sahibesi :)) sen sakın oraya buraya kafanı vurma acırsa olmaz, yakışmaz sana, hem sen hiç bişeyi bilmeden hissetmeden yapmazsın biliyorum ki ben, ben biliyorum ki seni..

Tabiki adı Adsız kalmış olan adsız ;)

LoLLa dedi ki...

Matias ozleeeedim ben seni ki .)

LoLLa dedi ki...

Adsiz,

?

matias dedi ki...

:))
kar dusmeden geri gel
tadı cıksın baharın..

LoLLa dedi ki...

Matias bahar geldiiiiiii

Yorum Gönder