Berkin,
Ablacim..

Soguk buralar,
Zemheri kis

Kedilerin kopeklerin kucukBuyuk hayvanlarin masum bebeklerinin dondugu aylardayiz
Insanlardan geceli cok oldu ben..

Kizma ablacim,
Insanligimdan, insanliktan geceli cok oldu, ben..
Gittiginden beri..

Berkin..

Cok soguk buralar Berkinim
Artik, epeydir daha soguk ayaz..

Ablacim..
Ekmekler dugumleniyor..
Bogazindan haramlari gecirenlere degil de, bizlere dugumleniyor..

Ablacim,
Usume nolur..

Guzel uyu ablam,,
Rahat uyu..


Cok sevdigin birinden ayrildiginda
Yani ayrilikta,

Kemiklerin agrir
Bakakalirsin arkasindan
Ne sesin cikar ne nefesin akar
Halbuki bitti demissindir
Guclusundur iyisindir
Dayanirsin
Gozlerin baska bakar ayriliga
Derin nefesler almaya calisirsin

Ama sonra..

Yikilsin duvarlar
Yikilsin evler
Sonsun isiklar
Aglasin sehir

Koyar...

Ps: isBu yillar oncesinin ayriliginin ozetidir,
Akla gelir,
Sizlatir,,

O kadar.


11.10.2015

Berkin..

Goruyo musun Berkinim olanlari?

bak yine oldu berkin,
ayni sana yapilan gibi,,

ama sen giderken yas tutmadi tr,

tr yani turkiya, yada turkiye cumhuriyeti dedikleri yer
uzerinde yasadigimiz yer.

Usuyo musun Berkinim halen?
alisabildin mi gittigin yerlere?
ah nasil oldugunu bilsem,
olurken ne hissettigini bilebilsem,
belki su insan kiligimla daha cok aci cekerim de vicdanim belki biraz olsun ne hissettigimi anlatir bana,,

Berkin,
ablacim..

Nurlar icinde uyu,,

toprak altindaki cocuk bedenin,,

BERKIN
ABLACIM
CANIM..
UYU ABLAM...




Icim curumus
uzulemiyorum

bunca vefata ragmen, bunca aciya ragmen, bunca katliama ragmen soylemek istedigim baska seyler var,,

yavru kedi haberini gordum tesadufen.
yavru kediye tekme vuran cismin haberine rastladim tesadufen,

DILERIM KI YASADIGIMIZ YERYUZU TOPRAKLARI UZERINDE HERHANGI BIR HAYVANA,
OZELLIKLE KEDI VE KOPEGE DEGIL SADECE,
HERHANGI BIR HAYVANA BILEREK ZARAR VEREN, YASANMASINI TAHMIN EDEMEYECEGI ve AKLININ ALAMAYACAGI ACIYLA YASASIN UZUN SENELER..

VE DILERIM KI SEVDIGI HERSEYIN EN ACI SEKILDE KAYBINA BIZZAT TANIKLIK ETSIN,

BUTUN KALBIMLE DILEDIGIM TEK SEY BU


28.08.2015

. . .

zor adam
zorsun adam
komur saclara giden ellerin
para sikistirilan zennelerin kadini degilim
benim makyajimi silemezsin
yuzumden okunur benim
benim rimellerim akar aglarken
zirlaya zirlaya aglarim ben
bikbik oterim ben .)

benim makyajimi silersin,
altindan kirmizi gozler cikar feryat figan

benim makyajimi silersin,
bi bakarsin karBeyaz gomlegine izi cikmis, gozyasimin..

ben bilmem elindeki tesbihin tasini,,
ama bilirim bakisindaki manayi..

cikardigin kavgayi kenara cekilip izlemem ben,
seninle birlikte dalarim,,

kufrederim ben, agzim bozuktur benim
kafam cabuk bozulur
kiskanirim ben,
erkegimdir yapacak tabii diyemem ben,
kayan gozlerini gorursem cikarir eline veriririm,
gozlerini.

.)

yani adam,
ben senin salonlarinin kadini degilim,,,

ama adam,

ben cok severim,

bilirsin,,,

ama susarim,
susarak giderim ben,

gittigim gibi,

eyvallah cektigin gibi,,

ADAM,
girme aklima. .

ADINDIR ADIMA ANLAM KATAN. .
VE BUTUN MANALARI UTANDIRAN..




hepinize lafkar hazirladim
nerdesiniz acabaaaaaggggg
bin tane yorum gelmis lOllA nerdesin geri gel diye
_saka saka dort bes tane gelmis_
sonra bi geliom kimse yok way arkadas
bin senedir hep beraber burlardayiz beraber kufredip agliyoruz kahkaha atip cosuyoruZ ama hala kacak durumlarindayiz
yil olmus 2015 hayat hepimizin agzina itinayla tukurur olmus ve kimse yok burda halen
geri gelin diyom
wallahi herkesi tek tek rahatsiz ederim
kim vardiysa geri gelsin ben bulmadan
bana stalkerlik yaptirmayin