28.08.2015

. . .

zor adam
zorsun adam
komur saclara giden ellerin
para sikistirilan zennelerin kadini degilim
benim makyajimi silemezsin
yuzumden okunur benim
benim rimellerim akar aglarken
zirlaya zirlaya aglarim ben
bikbik oterim ben .)

benim makyajimi silersin,
altindan kirmizi gozler cikar feryat figan

benim makyajimi silersin,
bi bakarsin karBeyaz gomlegine izi cikmis, gozyasimin..

ben bilmem elindeki tesbihin tasini,,
ama bilirim bakisindaki manayi..

cikardigin kavgayi kenara cekilip izlemem ben,
seninle birlikte dalarim,,

kufrederim ben, agzim bozuktur benim
kafam cabuk bozulur
kiskanirim ben,
erkegimdir yapacak tabii diyemem ben,
kayan gozlerini gorursem cikarir eline veriririm,
gozlerini.

.)

yani adam,
ben senin salonlarinin kadini degilim,,,

ama adam,

ben cok severim,

bilirsin,,,

ama susarim,
susarak giderim ben,

gittigim gibi,

eyvallah cektigin gibi,,

ADAM,
girme aklima. .

ADINDIR ADIMA ANLAM KATAN. .
VE BUTUN MANALARI UTANDIRAN..




0 yorum :

Yorum Gönder