HAYVAN SEVMEYENI, SEVMIYORUM.

ÖLSÜN İSTİYORUM, HAYVAN SEVMEYEN.

EVET, EN DOGAL HAKKI HAYVAN SEVMEMEK.


AMA BENIM DE EN DOGAL HAKKIM,
HAYVAN SEVMEYENIN, HAYVANA KOTU DAVRANANIN OLMESINI ISTEMEK,
HATTA YETMEZ, EVLADININ ACI CEKMESINI ISTEMEK.

BEN DE KEDIDEN, KOPEKTEN, SINCAPTAN RAHATSIZ OLANIN COCUGUNDAN RAHATSIZ OLUYORUM.

KENDISINDEN RAHATSIZ OLUYORUM.

COCUGUNUN YUKSEK SESLE BAGIRMASINDAN, AGLAMASINDAN RAHATSIZ OLUYORUM.

ISTEMIYORUM ETRAFIMDA COCUK, ORNEGIN.

AMA COCUK GORDUGUM ZAMAN TEKMEYI YAPISTIRIP "GEBER PIC KURUSU" DEMIYORUM.

HALBUKI DIYEBILIRIM.
EN DOGAL HAKKIM.

KEDI SEVMEYEN, ETRAFINDA KEDI ISTEMIYORSA,

BEN DE ETRAFIMDA COCUK ISTEMIYORUM.

COCUK BOKU ISTEMIYORUM. BEBEK KUSMUGU ISTEMIYORUM.

YETERINCE DE NET IFADE ETTGIMI DUSUNUYORUM.

BURAYA,
UCUBIK BLOGUMA GELIP DE ADSIZ YORUM BIRAKAN GERIZEKALILAR ICIN TEKRAR EDIYORUM,

BIR KEZ DAHA:

BEN SENIN COCUGUNDAN RAHATSIZIM.

SENIN COCUGUNUN BOK KOKUSUNU CEKMEK ZORUNDA DEGILIM.

SENIN COCUGUNUN SESINI DUYMAK ZORUNDA DEGILIM.

SENIN COCUGUNUN GERIZEKALICA " YAAA AMA ISTIYORUM UHUHUHU" BAGIRISLARINA KATLANMAK ZORUNDA DEGILIM.

SENIN COCUGUNUN (genelde cirkin oluyolar cunku yaptiginiz cocuklar) CIRKIN SIFATINI GORMEK ZORUNDA DEGILIM.

YOO,

TAM AKSI COK GUZEL BIR ILISKIM VAR,

COK GUZEL BİR CINSEL HAYATIM VAR,

SEVILIYORUM,

SEVIYORUM,

AMA SENIN COCUGUNA YAPMACIK YAPMACIK "AAAUW NE TATLI" DEME ZORUNLULUGUM YOK.

SEN NASIL BENIM KEDIMDEN, KOPEGIMDEN, SINCABIMDAN, FAREMDEN RAHATSIZSAN;

BEN DE SENIN COCUGUNDAN RAHATSIZIM.

VE ETRAFIMDA,
BINDIGIM UCAKTA,
GITTIGIM MARKETTE
ONU, COCUGUNU GORMEK, ONA KATLANMAK ISTEMIYORUM.

YOK BOYLE BIR ZORUNLULUGUM.

AMA,

VAR DIYORSAN,

SENIN DE BENIM KEDIME,  KOPEGIME KATLANMAK GIBI BIR ZORUNLULUGUN VAR.

HA ISRAR EDERSEN,

COCUGUN BANA BAKIP GULUMSEDIGI ZAMAN, EN CIRKIN TAVRIMLA " UFF GIT BASIMDAN GERIZEKALI COCUK" DER GECERIM,

SEN GORMEDEN, DUYMADAN.

AGLAYINCA DA KEYIF ALIRIM, ONUN UZUNTUSUNDEN.

CANI GONULDEN HEM DE.

AMA SEN SAYGI DUYARSAN,

BEN DE SONSUZ SAYGI DUYARIM,

 ZERRE KADAR HAZZETMESEM DE SESIMI KESER, KATLANIRIM.

TAMAM MIDIR?


ps: evet, sayili olanlar disinda, insan sevmiyorum. Sevmek zorunda oldugumu da dusunmuyorum.
sen dusunuyorsan da, sana da saygi duymuyorum.

HAYVAN SEVMEYEN KIM VARSA BOKLARINI YESINLER, TATLI OLARAK DA BENIM BOKUMU YESINLER.

.)

merci .)

lOllA

xX

0 yorum :

Yorum Gönder