ahh cikin ankara ahh,,

hep bu beyazların beni benden aldı, senin..
hep bu anlarında şahitlik ettim bekaretine, senin
sen bizim bekaretimizi koruyamadın ama, biz senin bekaretini izliyoruz her kış..

aramızda senin beyazlarına kanıp aşık olanlar da var,,
yoo aşık değilim hamdolsun..

ama çok aşık oldum ben ankara senin kışlarında,,
çok el ele yürüdüm peri tozlarının altında, geceleri..
aşkla..
bazen de ağlaya zırlaya .)
ne güzeldik ankara .)

önce telvin,
sonra dante,
sonra chevalier,,
akabinde çerezler, atıştırmalıklar beeheeeyy :)

bilmemişlerdir ankara,
zaten çok da fifi,,
kim bilse kim bilmese bana ne fayda, sana ne fayda ankara,,

ah çirkin ankara,,

özletiyosun ankara,,

şefkat gibisin,
öfkeli anne gibisin,
suçlayan gönül yarası baba gibisin be ankara,,

kısaca çok çirkinsin ankara..

ama hep yağsın üzerine peri tozları,,

aslında öyle güzelsin ki tam da şu anda,
bembeyaz
gelinler gibi,,

hoş gelinlere de ayrı tavım,
bu yüzyılda hala tafta etek, kalp yaka gelinlik pes!

halbuki olacak kuyruk sokumuna kadar bir sırt,
altına bembeyaz jartiyerler..

al sana bekaret ankara .)

ankara çok çirkinsin ama nasıl masumsun şimdi..

üzdün ankara hep..
alacağın olsun ankara..
ama artık vereceğim tek damla gözyaşı, tek duble kahkaham yok sana ankara,,

elinin üzerindeki noktaları da unuttum ankara,
unutturdun,
sağolasın varolasın..

ama,

PERİ TOZLARI YAĞSIN ÜZERİMİZE YİNE DE, ANKARA..

sahi,
kardan adam değil de, üşüyen kedi yavrularını saklasan ankara, bu ayazında,,
hiç insafın yok
bebek ayol onlar,,

ben bilirim bebeklerin korkusunu,üşümesini,,

ÜŞÜTME ANKARA..

ENKARA,

başka insanların şehrisin ankira..

YAĞDIR PERİ TOZLARINI ÜZERİMİZE DE,

U TA NA LIM . . .

utan be ankara,
yıkıl artık üzerime. .

ama peri tozların kalsın, sarı beyaz ışıklarda..





0 yorum :

Yorum Gönder