ALLAH RIZASI ICIN UZAK DURMANIZ GEREKEN KLİNİK.


yaklasik 12 yildir kedilerle, kopeklerle hasir nesirim ve yine yaklasik 10 yildir kedi sahibiyim,
ben boyle sorumsuz, boyle laletayn is yapan veteriner klinigi ve veteriner hekim gormedim.

Cook gordum fakat, eryaman barnie veteriner kliniği ve eda kadar kotu hekim gormedim.

NEDEN?

hic bir hekim, hayvan sahibinden izinsiz, onun bilgisi disinda hayvana mudahale edemez.
MESLEK ETIGINE AYKIRI DAVRANISLAR SERGILEYEMEZ.

"Eee evet kestik ama o kadar da kesmedik, ee ben kendi kedimin tirnaklarini da boyle kesiyorum, eee size haber vermeye gerek duymadik, ee bilemedik, ee ben o kadar kestirmedim.." rererororo..

Abi ne diyonuz siz ya???

Kedi sahipleri bilir, kedilerin tirnaklarinin nasil kesilmesi gerektigini.
Degil mi?

Bugun teslim aldigimiz ve halen neyi oldugu tam olarak belli olamayan kedimizi eve getirdik, denge problemi endisesiyle,
akabinde farkettik ki KEDIMIZIN TIRNAKLARI NEREDEYSE KOKUNE KADAR KESILMIS .
hayir abartmiyorum,
KEDININ TIRNAKLARI KOKUNE YAKIN SEKILDE KESILMIS.

ERYAMAN BARNIE VETERINER, AYNI ZAMANDA SAHIBI EDA OZDOGAN beyanı;

"- e ama ben kendi kedimin tirnaklarini da oyle keserim,
- e nasilsa ev kedisi
- ben o kadar kestirmedim"

BLA BLA BLA..

BU MUDUR ETIK ?
BU MUDUR MESLEK AHLAKI ?

BIZE DESENIZE KEDINIZIN TIRNAKLARINI KESECEGIZ..

KIMSINIZ ABI SIZ?

PARANI ALIYORSAN HAKETTIGI SEKILDE BAKACAKSIN.

BA KA CAK SIN.

ISIN BU SENIN.


ALLAH BUYUK.
ILAHI ADALET HIC SASMAZ.
CIKARIR BIR YERDEN.
CIKSIN.
DILERIM EVLADINDAN, DILERIM EN SEVDIGINDEN CIKMAZ SUCSUZ MASUMDAN CIKMAZ.
AMA YOO CIKSIN.
BANA NE AMK
HARAM ZIKKIM OLSUN SANA, KEDIMIZIN FERYATLARI.


anyway,

ERYAMAN BARNİE VETERİNER KLİNİĞİNE CANINIZI EMANET ETMEYİN.

BUYRUN:

LINK I

20 Şubat 2015 20:38

".. Eryaman barnie kliniğini tavsiye etmişler gözlerime inanamadım okuduğumda kedin üç ay önce onların yüzünden sakat kaldı. Bunu kapatmak içinde kronik böbrek yetmezliği var ve şeker hastası dediler bana kedimi uyutturup yaptıkları hatayı kapatacaklardı. Ankara üniversitesi nden prof. Un söylediği kırık için yanlış operasyon yapmışlar ve cokda kolay bir operasyonmuş dedi. Yetmedi orda yattiğı sure icinde başka kedilerle ayni ortama koymuşlar hergünde gormeye gitmiştim ama gece konulmuş demekki ayağından ısırılmış iltihaplı yara olmuş kemiğe kadar iltihabı temizlediler. Sakat ayağına her gun masaj yaptık suan ne bobrek ne karaciger sorunu var ve dava açamamamın tek nedeni ameliyat yerinin tekrar açılması gerekiyormuş delil için. O yüzden her gordüğüm kişiye diyorum ki BARNİE ERYAMAN DAN UZAK DURUN. bunlari onlarin yuzune de bagirarak soyledim ve benim yakin arkadasimin da sokakda buldugu ve tedavi ettirmek istediği kedinin ellerinde ölmesine sebeb oldular lütfen eda hanımı çok iyi tanıyorum ayrica kedime 3 yerde rontgen cekildi aglamadi barnie de o ladar agladi ki kapuda ben agladum ordakiler kadar hayvam sevmeyenler yoktur canlarinizi seviyorsaniz ordan uzak durun .."




Ve ikinci nokta korkunc pahali. Talep ettigi fahis fiyatlari haketmeyen bir klinik.
Ske ske odedik faturalarini, biz de.

LINK II



Kedimize helal-i hoş olsun.
Ama o klinige, barnie veteriner kliniğine ve calisanlarina haram zıkkım olsun.
Ozensiz. Ilgisiz. Sorumsuzlar.
Yuzlerinden, mimiksizliklerinden belli hayvan sevmedikleri.

Bizim  yillardir gittigimiz, esas veterinerimiz TERAPI VETERINER IBRAHIM HOCA VE OMER HOCADIR YILLARDIR, fakat bir nedenden dolayi, mecburen bu barnie denilen yere gitmek zorunda kaldik.
Gittik, canimizi emanet ettik, allah belamizi verdi.
Kokune kadar kesilmis tirnaklari olan, asiri stresli, naptigi belli olmayan, gormeyen duymayan bir kedi ve 5 gun  1 gece icin cikan fatura 1220 tl.

Nihai sonuc: TIRNAKLARI, GIZLICE KOKUNE KADAR KESILMIS, DENGESI BOZULMUS BIR KEDI (muhtemelen kedimizin canini yaktilar, o da bunlari tirmaladi, bunlar da yuksek ihtimal vahsice hayvanin tirnaklarini kanatana kadar kesti. Baska aciklamasi yok.)

"Yıldız veterinerleri, oo cankaya veterinerleri cok pahalidir" denilen yerde, yani esas klinigimizde 11 gun pansiyon + tedavi ucretinin bize maliyeti 1500 tl idi.
Ustelik son derece temiz, son derece ozenli ve 7/24 acik, ibrahim ve ömer hoca gibi duayen insanlar başlarında hayvanlarımızın, böyle bir klinik olmasına rağmen bizim esas klinigimiz.

Tekrar ediyorum, kedimize canimiza helal hoş olsun.
Cok sukur 12.000, cok sukur 120.000 odeyecek gucumuz de var.
Ama aptal yerine konulup, ustune canimizin caniyla oynanmasi..
En sevdikleriyle sınansınlar inşallah.
(Dava sürecini henüz baslatmadık.)


KISACA KAFAMIZA SICAYIM GITTIK EDA ÖZDOĞAN'A, GITTIK BARNİE GIBI BIR YERE.

ALLAHTAN OLUMLE SONUCLANMADI BIZIM VAKAMIZ HAMDOLSUN.

DIKKATLI OLUN LUTFEN.

ERYAMAN BARNIE VETERINER KLINIGI TAM ANLAMIYLA REZALET.

P.S: eger kadina gicigim varsa, eger art niyetle, bok atmak icin yaziyorsam ALLAH EN SEVDIGIMIN CANINI ALSIN, ACISINI GOSTERSIN BANA.

0 yorum :

Yorum Gönder