12.01.2017

BİLGEN TOLİS

Oluyorum guzelligine sevimliligine bu kadinin a dostlar !
yahu bide bebek yapti kendinden dahaaa da guzel, asiri sevimli otesi ! .)

binbesyuzellialtiseksenbin yildir abonesiyim, hastasiyim kendisinin,
ilk videosunu izledigimde éooeeh bu ne be agladi aglicak off kapa kapa" dedim,
sonra bi aksam oyle takilirken dur bi daha bakayim dedim, diger videolarina takildim,
kadin yasiyo usta !
hayir oyle mal mulk etc degil, kadinin ici yasiyo, kalbi yasiyo, ruhu yasiyo.

kicina basina kafasina gozune seksenbin kg fondoten surup, kirpigine kafam kadar takma kirpik (eyelash extensions asushaua) takip, tirnaklarini babanemin sirt kasima sopasi kadar uzatan tiplerden degil.

bazi andavallilar her ne kadar ayy bilgeeen cok daginiksin, ayy bilgeeeen bakimsizsin, ay bilgeeeen kilo veeer diye yerden yere vurmaya calissa da kiskancliklarindan, kadinin ruhu yasiyo ve en onemlisi siktiri cekiyo nazikce.
begenmiyosan izleme arkadasim diye.

gerci ben cok ciddi okkali kufurler ederek, hassiktir ordan yamuk kapa sen izleme zaten ayi diye tepkiler veriyorum, youtube'de sagolsun beni kisa sureligine banliyo ama olcak o kadar .))

pff kiskaniyorum ben bu kadini yaaa .( .)
ama yoo dostum, etrafinda kadin kiz sevmeyen, kolayca anlasamayan kaknem kadin lOllA, yani bendeniz, bu bilgen'e nam-i diger balgen'e ba-yili-yo-rum !

kayinvalidesi Vanilla, ayri bi karakter. sevip sevmedigime karar veremedim ama antipatik degil bana gore.

annesi, ahhh o Mine yok muuuuu ;)
kendi annem kadar sevdim la resmen :s :)
hayir anlamadim anne sefkati eksikligi falan yasiyorum bilenlerimiz bilir de, bu kadar da degilimdir dimi :/
balgen anneleri degissek ne guzel olur dedim yaw :/
hea cevap vermedi orasi ayri tabii aushaush ;))

yoo kendisi gayet U.S.A'de yasiyo :/ pooff evet o da ayri bi imrenme sebebim,
ama ennn bi imrenme sebebim oyle guzel, oyle samimi bir ask yasamakta ki kocasiyla ..
_Allah esirgesin nazarlardan birakalim suraya bir masallah ile_

hea ne diyodum, heh bu kadin ay bide bebek yapmasin mi?
ama nasil guzel nasil ask bebegi kokuyo yahu insanGuzeli, ekran basinda aglaya aglaya izliyorum guzelligini (sniff sniff),
eet ben aglayan bi kadinim blog bin yildir :/

balgen'in her seyine ortak oluyoruz yahu resmen yillardir .)
tasindi gitti amerikalara, yalnizlik cekti, uzuldu, ozlem duydu, mutsuz oldu yalnizliktan, ben evlencek insan degilim dedi, sonra charlis'le tanisti (charlie), sonra aaa bi baktik charlis enistemis kumsalda balgen'e diz coktu marry me dedi, sonra evlendiler, sonra bebegim olmicakmis gibi hissediyorum dedi masum masum, sonra Anatolia geldi thanks god, cok sukur bin sukur .))

seviyorum iste yaa, istedim ki belki aranizda sevenleriniz tanimak isteyinleriniz olur .)
samimiyet arayanlarimiz icin amme hizmeti yapayim dedim .)

P.S: bu arada kendisini tanimiyorum sahsen, ama burlari okursa yorumlarima cevap verirse cok seviniciiim zira kendimi mal gibi hissediyorum bazen ;)

ebet yogun bu aralar epey .)

neyse efenim, BALGEEEN DUY SESIMI seviyorum kiziiiiim ;)

buraya birakiyorum kendisini:

0 yorum :

Yorum Gönder