5.08.2017

SIKAYET I

şikayet etmeye geldim, gidicem

birincisi, su yorumlarinda masaALLAH, masALLAH yazanlardan nefret ediyorum
neden bu abartma istegi
neden bu vicik vicik abartilar
allah inancim cok cok kuvvetlidir, bilenler bilir
en zor zamanlarimda yaninda olan tek varlik allah oldu hep,
en bittim dedigim durumlardan cekip cikardi beni hasarsiz
yagmur yagar ben allaha tesekkur ederim
yani inancsiz degilim ama nolur su aptal saptal masALLAH, maasALLAH gibi kelime oyunlarindan vazgecin cok aptal gorunuyosunuz

ikincisi, evveliyatini bildigimiz,
alenen fahiselik yapan karilarin evlenince namus timsali olmalari acaip igrenc duruyo
yahu arkadasim uc yil once tanidik bildik arkadaslarimizin altina yatmisin,
kucaklarda pelesenk olmussun
simdi koca buldun ve birden hoop el degmemis bakire
igrencsiniz

ucuncusu, yakin arkadaslarinizin meme catalina bakmaktan vazgecin erkekler!
irrite edici!
zaten gostermek isteyen gosterir
ama kacamak bakislar igenc
direct sogutuyor

dorduncusu, etrafinda kedi kopek istemeyenler,
inanin bende sizin surekli aglayan zirlayan simaran aptal aptal gulucukler sacan bebeklerinizi istemiyorum etrafimda
lutfen yanimda yoremde uremeyin
ureyecekseniz de yanima yaklasmayin

bu kadar

gittim

lOllA

0 yorum :

Yorum Gönder